Wszystkie kursy w kierunku
Opracowaliśmy etapowy i elastyczny system nauczania, dzięki któremu Państwa dziecko będzie mogło zostać wykwalifikowanym specjalistą
Kurs wprowadzający dla dzieci 8-10 lat
W ciągu roku nauki uczniowie zapoznają się ze światem programowania za pomocą wizualnego środowiska programowania Scratch, a także zdobędą podstawową wiedzę na temat pracy z płytką Arduino Uno oraz różnymi czujnikami i modułami elektronicznymi
Kurs wprowadzający dla dzieci 10-12 lat
W ciągu roku nauki uczniowie zapoznają się ze światem programowania za pomocą blokowego środowiska programowania Ardublock, a także zdobędą podstawową wiedzę na temat pracy z płytką Arduino Uno oraz różnymi czujnikami i modułami elektronicznymi
Powtórzenie i pogłębienie
Na pierwszych kilku zajęciach dzieci powtarzają już przerobiony materiał, a następnie uczą się bardziej zaawansowanych czujników i urządzeń. Pierwszy semestr kończy się wydarzeniem „Maker Time”. W drugim semestrze zajmują się programowaniem w języku C++
Tworzenie robota od podstaw
Pierwszy semestr skoncentrowany jest na stworzeniu własnego robota od podstaw, a drugi semestr – na podniesieniu poziomu programowania w języku C++
Będzie dużo programowania i konstruowania, mniej elektroniki, tworzenie własnego robota od pomysłu do pełnej realizacji. Minimum teorii i maksimum praktyki
Profesjonalne pogłębienie
Zaawansowane studiowanie programowania i robotyki. Tworzenie serwera dla inteligentnego domu. Dogłębne praktyczne studiowanie praw fizyki, elektrostatyki i elektrodynamiki
Osiągniemy poziom, w którym dziecko będzie mogło samodzielnie tworzyć inteligentne urządzenia dla domu, zarządzać nimi przez serwer internetowy, a także pisać kod dla autonomicznego działania robotów
Własne projekty „od A do Z”
Kurs skupiony jest na projektowaniu i tworzeniu płytek drukowanych do gotowych urządzeń, co daje możliwość po ukończeniu tego kursu tworzyć własne projekty od A do Z
W trakcie kursu dziecko zagłębi się w studiowanie analogowej i cyfrowej techniki układowej, pozna jak są zbudowane podstawowe komponenty i będzie mogło samodzielnie czytać schematy elektryczne
Computer Vision (CV) i Machine Learning
Na początku dzieci zdobędą doświadczenie pracy z kamerą laptopa, a następnie każdy uczeń zapozna się z „inteligentną kamerą”, której obsługa również opiera się na otwartej bibliotece OpenCV. Dzieci będą tworzyć własny projekt robotyczny z użyciem tej kamery, np. śledzenie obiektu, poruszanie się po drodze na podstawie oznakowania