Szkoła robotyki i programowania z prawdziwymi robotami
call
Technologiczna, aktualna edukacja XXI wieku
IT-edukacja w nowoczesnej szkole robotyki Robocode w Krakowie
Umiejętności do zdobycia perspektywicznego zawodu dla uczniów w wieku 7-16 lat
Uzyskaj lekcję pokazową
Uzyskaj lekcję pokazową
Uzyskaj lekcję pokazową
Scratch Jr → Ardublock → C++ → PCB Design → OpenVision → Construct 3 → C# → HTML → CSS → JavaScript → Minecraft Education → Python → Tinkercad → MIT App Inventor → Scratch Jr → Ardublock → C++ → PCB Design → OpenVision → Construct 3 → C# → HTML → CSS → JavaScript → Minecraft Education → Python → Tinkercad → MIT App Inventor → Scratch Jr → Ardublock → C++ → PCB Design → OpenVision → Construct 3 → C# → HTML → CSS → JavaScript → Minecraft Education → Python → Tinkercad → MIT App Inventor → Scratch Jr → Ardublock → C++ → PCB Design → OpenVision → Construct 3 → C# → HTML → CSS → JavaScript → Minecraft Education → Python → Tinkercad → MIT App Inventor →
Scratch Jr → Ardublock → C++ → PCB Design → OpenVision → Construct 3 → C# → HTML → CSS → JavaScript → Minecraft Education → Python → Tinkercad → MIT App Inventor → Scratch Jr → Ardublock → C++ → PCB Design → OpenVision → Construct 3 → C# → HTML → CSS → JavaScript → Minecraft Education → Python → Tinkercad → MIT App Inventor → Scratch Jr → Ardublock → C++ → PCB Design → OpenVision → Construct 3 → C# → HTML → CSS → JavaScript → Minecraft Education → Python → Tinkercad → MIT App Inventor → Scratch Jr → Ardublock → C++ → PCB Design → OpenVision → Construct 3 → C# → HTML → CSS → JavaScript → Minecraft Education → Python → Tinkercad → MIT App Inventor →
Scratch Jr → Ardublock → C++ → PCB Design → OpenVision → Construct 3 → C# → HTML → CSS → JavaScript → Minecraft Education → Python → Tinkercad → MIT App Inventor →
Scratch Jr → Ardublock → C++ → PCB Design → OpenVision → Construct 3 → C# → HTML → CSS → JavaScript → Minecraft Education → Python → Tinkercad → MIT App Inventor →
Dlaczego warto wybrać Robocode?
9 000+ uczniów
8 590+ opracowanych i
obronionych projektów dyplomowych
9 krajów świata: Polska, Francja, Niemcy, Rumunia, Mołdawia, Ukraina, Turcja, Gruzja i Bułgaria
Rozpocznij naukę
ROZPOCZNIJ NAUKĘ
Rozpocznij naukę
Pasjonuje się komputerami, ale nie wie, od czego zacząć
Nie znajduje wsparcia w nauce lub traci motywację
Jeśli Twoje dziecko:
Nie ma osób o podobnych zainteresowaniach, z którymi mogłoby się dzielić swoimi pasjami
Nie widzi perspektyw w swoich zainteresowaniach
Zdobywa praktyczne umiejętności w IT
To po nauce z nami Twoje dziecko:
Rozwija myślenie logiczne i kreatywność
Staje się częścią IT-community
Zyskuje fundament do udanej kariery
Kierunki
Primary dla początkujących
od szkoły robotyki «Robocode»
Robotyka
Dla dzieci od 7 lat
Tworzenie gier
Dla dzieci od 10 lat
Dla dzieci od 9 lat
Primary dla początkujących
Nauczą się dobrze pracować z systemem Windows, od uruchamiania komputera po ustawienia
Nauczą się szybko obsługiwać myszkę i klawiaturę
Stworzą figury 2D i 3D w Paint 3D i Tinkercad
Przejdą moduł bezpieczeństwa w internecie, nauczą się, jak prawidłowo szukać i pobierać pliki
Poznają różne typy algorytmów w środowisku Scratch Jr
Zapoznają się z tworzeniem gier 2D za pomocą programowania blokowego w MakeCode Arcade
Pracują z prawdziwą elektroniką i platformą robotyczną
IT Start
Opanowujemy podstawowe umiejętności obsługi komputera
Kierunek obejmuje 2 roczne kursy:
Intro: Arduino Kids
Opanowujemy podstawowe umiejętności z zakresu robotyki i tworzenia gier
1 kurs
7-8 lat
2 kurs
8-10 lat
Rozpocznij naukę
Rozpocznij naukę
Robotyka i programowanie z prawdziwymi robotami
Arduino Junior
Uczniowie zaprojektują swojego robota: od szkicu na papierze po pełną modelację
Uczymy się podstaw elektroniki i podstaw programowania języka C++
Stworzą aplikację mobilną do sterowania robotem
Middle Embedded
Nauczą się dwóch profesjonalnych języków programowania: C++ i Python
Doskonalimy programowanie w C++ i tworzymy własne roboty
Poznają ponad 100 różnych czujników i urządzeń
Wezmą udział w projektowaniu własnej płytki Arduino Uno
Pro Embedded
Tworzymy system sterowania inteligentnym domem (własna aplikacja webowa)
Senior Embedded
Projektowanie i lutowanie płytek drukowanych. Nauka fizyki i elektroniki w praktyce
Napiszą kod, który umożliwi urządzeniom rozpoznawanie kolorów i obiektów za pomocą kamery
Expert Embedded
Nauka języka Python, łączenie robotów ze sztuczną inteligencją do rozpoznawania różnych obiektów
1 kurs
10-12 lat
2 kurs
10-13 lat
Kierunek obejmuje 5 rocznych kursów:
Rozpocznij naukę
Rozpocznij naukę
3 kurs
11-14 lat
4 kurs
12-15 lat
5 kurs
13-16 lat
Tworzenie gier
Construct
Uczniowie stworzą ponad 20 gier różnych gatunków i poziomów trudności do swojego portfolio
Uczymy się podstaw tworzenia gier za pomocą programu
Będą tworzyć postacie i uczyć je wzajemnej interakcji
Unity Beginner
Profesjonalnie opanują język programowania C#
Tworzymy gry w programie Visual Scripting
Nauczą się stosować fizykę i matematykę do budowy rzeczywistego świata w grze
Stworzą grę, w którą jednocześnie mogą grać miliony ludzi
Unity 2D
Uczymy się języka C# i tworzymy gry 2D w programie Unity
Unity 3D
Pracujemy z bazami danych i tworzymy gry 3D w programie Unity
Stworzą model 3D postaci jak prawdziwi profesjonaliści
Unity Pro
Tworzymy gry wieloosobowe, w które można grać w sieci
1 kurs
9-11 lat
2 kurs
10-12 lat
Kierunek obejmuje 5 rocznych kursów:
Rozpocznij naukę
Rozpocznij naukę
3 kurs
12-14 lat
4 kurs
13-15 lat
5 kurs
14-16 lat
Dobierzemy najlepszy program dla Twojego dziecka
Dobierz program
Na bezpłatnej lekcji pokazowej Twoje dziecko uzyska:
Poznanie programu. Dzieci i rodzice dowiedzą się, jak zorganizowane są zajęcia, jakie tematy będą omawiane i jakie projekty zostaną zrealizowane
Praktyczne doświadczenie. Dziecko będzie miało możliwość spróbować swoich sił w programowaniu lub robotyce pod okiem doświadczonych nauczycieli. Na przykład będzie mogło napisać swój pierwszy kod lub złożyć prosty układ elektroniczny
Pozna naszych nauczycieli i zobaczy, jak wyglądają zajęcia. Dzieci i rodzice będą mogli osobiście poznać nauczycieli, zadawać pytania i uzyskać odpowiedzi na temat procesu nauczania
Struktura lekcji pokazowej z robotyki:
Zapoznanie z robotyką
(15 minut)
Zapoznanie z nauczycielami i innymi dziećmi
Zapoznanie z pojęciem «Robot» – jak odróżnić prawdziwego robota od zwykłego urządzenia elektronicznego → jak połączona jest robotyka i programowanie
Kto zajmuje się projektowaniem i programowaniem robotów, jaka jest ich rola w przyszłości oraz jak dziecko może opanować te technologie
Część praktyczna
(30-40 minut)
Dzieci wraz z nauczycielem piszą swój pierwszy kod. Nauczyciel wyjaśnia podstawowe pojęcia, jak działa programowanie, pomaga dzieciom napisać kod dla robo-samochodu Leo 6
Kompilujemy kod i wgrywamy go do robota. Sprawdzamy, czy wszystko działa prawidłowo. W razie potrzeby poprawiamy błędy w programie i sprawdzamy, czy robot wykonuje odpowiednie czynności
Testowanie robotów
(10-15 minut)
Przeprowadzamy testowanie robotów
Zapraszamy rodziców, aby razem ocenili rezultat naszej pracy, zobaczyli, jakie czynności robot wykonuje bez sterowania ręcznego (samodzielnie)